logo logo
menu
Kancelářská budova Florentinum v Praze - zde uklízíme kanceláře
Decoration <? echo get_post_meta( $bg_image, '_wp_attachment_image_alt', true ); ?>

Úklid kanceláří Praha

Když skončíme s úklidem, i váš monitor se bude usmívat. Profesionální úklid kanceláří Praha od týmu ČistoČistě.cz

Hand of a cleaner decoration image
Cena od:
od 1.990 Kč bez DPH
měsíc
při frekvenci 1x týdně
Cena od:
od 8.990 Kč bez DPH
měsíc
při frekvenci 5x týdně
Chci úklid, než se kancelář zblázní
Detergent icon

Úklid kanceláří šitý na míru dle potřeb zákazníka

Úklid kanceláře dvěma pracovnicemi u zákazníka společnosti ČistoČistě.

Naším cílem je poskytovat úklidové služby s maximálním ohledem na specifika každého zákazníka. Zaleží tedy na vás, zda pro vaši kancelář zvolíte úklid s frekvencí 5x týdně a nebo vám bohatě postačí uklidit 1x týdně. Vyšší frekvence úklidu se obecně doporučuje společnostem, do jejichž kanceláří dochází denně větší počet zaměstnanců.

Ať už potřebujete ranní úklid před příchodem zaměstnanců, nebo večerní úklid po pracovní době, naši zaměstnanci se vám vždy přizpůsobí. Nabízíme také možnost úklidu o víkendech, během svátků nebo v jiném specifickém čase dle vašich provozních potřeb.

Úklid kanceláře dvěma pracovnicemi u zákazníka společnosti ČistoČistě.

Postup při navázání spolupráce s námi

Úklidová pracovnice má nasazeny modré plastové rukavice a čistí kancelářský stůl

V případě zájmu o navázání spolupráce je pro nás nezbytné vaše kanceláře nejprve osobně navštívit (poskytujeme úklid pouze pro hlavní město Praha), abychom se seznámili s potřebným rozsahem úklidu a vašimi požadavky. Na základě schůzky vypracujeme přehled úklidových činností a doplníme je frekvencí, jak často by měly být prováděny.

Tento postup nám umožňuje sestavit seznam úklidových činností a tím zajistit, že veškeré úklidové práce budou prováděny efektivně a v souladu s vašimi prioritami. Věříme, že počáteční seznámení s prostory zákazníka je klíčem k dlouhodobé a kvalitní spolupráci, protože tak lépe porozumíme vašemu prostředí i specifickým požadavkům na čistotu a hygienu.

Úklidová pracovnice má nasazeny modré plastové rukavice a čistí kancelářský stůl

Přehled nejčastěji prováděných úkonů při pravidelném úklidu kanceláří

Provádíme široký rozsah úklidových prací, tak abychom splňovali požadavky i těch nejnáročnějších zákazníků

  • Luxování podlah tvořených koberci
  • Mytí podlah mopem
  • Hloubkové čištění podlahových spár
  • Stírání kancelářských stolů
  • Otírání prachu z monitorů
  • Utírání prachu z nábytku v kanceláři
  • Impregnace a voskování nábytku
  • Vynášení odpadkových košů
  • Vynášení tříděného odpadu
  • Odstraňování pavučin stropů kanceláří
  • Odstraňování prachu ze svítidel
  • Luxování prachu z radiátorů
  • Omývání a leštění dveří včetně zárubní
  • Odnos nádobí z kanceláří do kuchyňky
  • Odstraňování prachu ze žaluzií
  • Odstraňování nečistot z vypínačů, zásuvek
  • Desinfekce prostor kuchyňky
  • Omývání povrchů jídelních stolů a židlí
  • Odstraňování nečistot z odpadkových košů
  • Úklid kuchyňské linky
  • Čištění nerezových ploch
  • Odstraňování mastnoty na kuchyňské lince a jejím obkladu
  • Odstraňování nečistot z mikrovlnky
  • Čištění vnitřních prostor kuchyňských skříněk
  • Čištění vnitřních prostor lednice
  • Odvápnění varné konvice
  • Mytí a desinfekce toalet
  • Leštění skleněných zrcadel na toaletách
  • Doplňování hygienického materiálu
  • Mytí a desinfikování sanitárních předmětů toalety
  • Odstraňování vodního kamene z umyvadla, baterie
  • Čištění vodovodních odpadů umyvadel

To všechno Vám zajistíme každý měsíc již od

1 990 Kčbez DPH / měsíčněChci poptat úklid kanceláří

ČistoČistě.cz v číslech =

signature image 51

Stálých spokojených zákazníků

signature image 25

Členů má náš tým úklidových pracovníků

signature image 90.000m2

Kancelářských ploch "čistočistě" uklidíme každý měsíc

Díky čemu se staráme o více než 50 stálých zákazníků?

Moderní a rychlá komunikace

Moderní a rychlá komunikace

Pouze vlastní zaměstnanci v pracovním poměru

Pouze vlastní zaměstnanci v pracovním poměru

Pravidelná kontrola kvality

Pravidelná kontrola kvality

Pojištění odpovědnosti na 1.000.000,- Kč

Pojištění odpovědnosti na 1.000.000,- Kč

Co o nás říkají naši kancelářští zákazníci?

Mezi naše zákazníky patří řada prestižních firem tuzemských i zahraničních. Uklízíme pro advokátní kanceláře, architektonické kanceláře, IT firmy, úřady veřejné správy, zdravotnická zařízení. U těch zákazníků, kteří souhlasili se zveřejněním reference, je předkládáme k nahlédnutí.

Mgr. Tomáš Marek
signature image

Mgr. Tomáš Marek

(Marek & Stanovský v.o.s.)
empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon
full star icon full star icon full star icon full star icon full star icon

Společnost RALYO s.r.o. pro naši kancelář zajišťuje nadstandardní úklidové služby, přičemž je velkým přínosem pro komfort v naší kanceláři. Zmíněnou spolupráci hodnotíme jako velmi úspěšnou, neboť nejen, že se nám podařilo nastavit perfektně fungující pružnou komunikaci, úroveň úklidových služeb je vždy na té nejvyšší úrovni.

Martina Zimová
signature image

Martina Zimová

(DentAll, spol. s r.o. - organizační složka)
empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon
full star icon full star icon full star icon full star icon full star icon

Společnost ČistoČistě.cz provádí prostřednictvím svých zaměstnanců úklid v naší kanceláři s přilehlými skladovacími prostory 1x týdně buď dle námi navrženého termínu nebo pravidelně ve stejný čas. Zaměstnanci jsou spolehliví, chodí včas a práci provádí svědomitě, rovněž bez problémů akceptují všechny naše požadavky a pravidelně doplňují úklidové prostředky. Jednatelé společnosti jsou velmi flexibilní a vstřícní, připraveni ochotně vyhovět zákazníkovi. Spolupráci můžeme jen doporučit.

Bc. Monika Janebová
signature image

Bc. Monika Janebová

(CENTRUM DOHODY,s.r.o)
empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon
full star icon full star icon full star icon full star icon full star icon

S úklidem jsme moc spokojeni, bývá uklizeno krásně. Pouze výjimečně se stane, že úklidoví pracovníci na něco zapomenou, ale to se může stát každému.

Tereza Kynclová
signature image

Tereza Kynclová

(SMARTER Training & Consulting, s.r.o.)
empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon empty star icon
full star icon full star icon full star icon full star icon full star icon

Jsme spokojení se službami ČistoČistě.cz, protože uklízejí kvalitně a za rozumnou cenu, a co oceňuji nejvíce je, že nevázne komunikace a v případě potřeby hned pružně reagují. Systém, kdy nám byla přidělená kontaktní osoba, která zná naše kancelářské prostory a na kterou se můžeme rovnou obracet s našimi požadavky či změnami, funguje skvěle!

signature image
Poptávkový formulář
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů Odeslat poptávku send icon